4 Mayıs 2013

Jamie'den Peri Muffinler

Uzun bir süre oldu blog ile ilgilenmeyeli... Fotoğrafları çekip instagram'a ekliyorum ama sıra bir türlü tarifleri yazmaya gelmiyor... bugün bu döngüye bir son vermeye karar verdim.

Hayran olduğum Şef Jamie Oliver'dan pratik ve lezzetli bir tarif paylaşarak tatlı bir geri dönüş yapıyorum.



 


İçindekiler (4 kişilik)
Muffin için
2 yumurta
8 yemek kaşığı toz şeker
8 yemek kaşığı un
1 çay kaşığı vanilya (yoksa yarım paket vanilin de kullanabilirsiniz.)
1/2 limon kabuğu
125 gr. tereyağı (ben margarin kullanmıyorum size de önermiyorum!)
1 küçük kase vişne

Frosting için
1 küçük kase ahududu
3 yemek kaşığı süzme yoğurt (mascarpone ya da labne gibi farklı bir krem peynir de kullanabilirsiniz.)
2 yemek kaşığı toz şeker



Hazırlanışı
Fırınınızı önceden 180 dereceye ayarlayın. Derin bir karıştırma kabında 2 yumurtayı, 8 yemek kaşığı toz şekeri, 8 yemek kaşığı unu, 1 çay kaşığı vanilyayı, 1/2 limonun kabuğunu, 125 gram küçük parçalara bölünmüş tereyağını çırpıca yardımıyla kalın bir krema kıvamına gelene dek iyice karıştırın. Muffin kalıplarının içerisine önce dilediğiniz kadar vişneleri yerleştirin. Ben her bir muffine 2 tane ekledim. Kek karışımını muffin kalıplarına koyduktan sonra fırında 20 dakika kadar pişirin. Her zamanki gibi olduğundan emin olmak için bıçak testini kullanabilirsiniz.
Frosting için süzme yoğurdu, toz şekeri ve ahududuyu çırpıcı yardımıyla krema kıvamına gelene dek karıştırın. Kekleriniz piştikten sonra bir süre soğumaya bırakın ve ardından frosting ve artan meyvelerle süsleyerek servis edebilirsiniz.

Bone apetite:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder